1. Ի՞նչ է «myFit»-ը:
«myFit»-ը բջջային ինտերակտիվ ծառայությունների ընտրանի է, որը ներառում է սպորտային վարժություններ՝ հարմար թե տանը և թե մարզասրահում կատարելու համար: Բաժանորդագրվելով ծառայությանը՝ Դուք ստանում եք ֆիթնեսին առնչվող մի շարք ծառայությունների հասանելիություն, որոնք կարող եք օգտագործել երբ ցանկանաք:
2 Ո՞րն է «myFit» ծառայության առավելությունը:
Ակտիվացնելով «myFit» ծառայությունը՝ Դուք կստանաք միանգամից մի քանի առավելություն.
3. Ինչպե՞ս կարող եմ ակտիվացնել «myFit» ծառայությունը:
Ծառայությունը կարելի է ակտիվացնել հետևյալ եղանակներով.
4. Որքա՞ն է ծառայության գինը:
Ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելիս Ձեզ տրվում է 2 օր փորձնական օգտագործման շրջան: Մինչ փորձաշրջանի ավարտը որևէ վճար չի գանձվում, և այդ ընթացքում Դուք կարող եք օգտվել ծառայությունից առանց սահմանափակումների: Նախքան փորձաշրջանի ավարտը Դուք կարող եք ապաակտիվացնել ծառայությունը: Փորձաշրջանը հասանելի է միայն մեկ անգամ: Ծառայությանը կրկին բաժանորդագրվելու դեպքում գումարի գանձումը տեղի է ունենում բաժանորդագրության առաջին օրը: Փորձաշրջանի ավարտից հետո ավտոմատ կերպով կմիանա վճարովի ծառայությունը:
Ծառայության գինը 70 դրամ/օր է (ներառյալ ԱԱՀ). առաջին գանձումը կատարվում է փորձաշրջանի ավարտին, այնուհետև՝ բաժանորդագրության յուրաքանչյուր օրվա համար:
5. Արդյո՞ք գումար կգանձվի, եթե հաշվին չկա բավարար գումար:
Եթե Ձեր հաշիվը 70 դրամից պակաս է, ապա գանձում տեղի չի ունենա, և ծառայության հասանելիությունը կդադարեցվի: Ծառայությունը կրկին հասանելի կլինի հաշվի համալրումից և գումարի հաջող գանձումից հետո:
6. Ինչպե՞ս կարելի է ապաակտիվացնել ծառայությունը:
Ծառայությունը կարելի է ապաակտիվացնել հետևյալ եղանակներով.
7. Ի՞նչ սարքերի/հարթակների միջոցով է ծառայությունը հասանելի:
Ծառայությունը հասանելի է iOS-ի և Android-ի ցանկացած տարբերակի համար:
8. Ինչպե՞ս թարմացնել «myFit» հավելվածը:
Դուք ծանուցումներ կստանաք ամեն անգամ, երբ հավելվածի նոր տարբերակ թողարկվի:
9. Արդյո՞ք անհրաժեշտ է ինտերնետ կապ՝ բաժանորդագրության և ծառայությունից օգտվելու համար:
Այո՛։ Բաժանորդագրվելու և ծառայությունից օգտվելու համար անհրաժեշտ է Viva-ի ինտերնետ կապ: Ձեր սարքը պետք է միացված լինի LTE/3G/4G ցանցին:
«myFit» հավելվածի բովանդակությունն օգտագործելիս Ձեր հիմնական ինտերնետ-փաթեթի մեգաբայթերը չեն օգտագործվում:
10. Կարելի՞ է արդյոք հավելվածն օգտագործել Wi-Fi-ի միջոցով:
Այո՛, Դուք պետք է մուտքագրեք Ձեր բջջային հեռախոսահամարը գլխավոր էջում և սեղմեք «Բաժանորդագրվել» կոճակը: Այնուհետև, Դուք կստանաք PIN-կոդը պարունակող հաղորդագրություն, որն ավտոմատ կերպով կտեղադրվի էջում:
Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ Wi-Fi-ին Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին:
11. Կարո՞ղ եմ արդյոք ծառայությունից օգտվել ռոումինգում գտնվելիս:
Այո, ծառայությունը հասանելի է ռոումինգում: Ռոումինգում SMS հաղորդագրությունների և ինտերնետի վճարը հաշվարկվում է ըստ տվյալ ուղղության համար գործող սակագնի:
12. «myFit» հավելվածը իմ հեռախոսից հեռացնելու դեպքում արդյո՞ք ծառայությունն ավտոմատ կերպով կապաակտիվանա:
Ոչ, Դուք պետք է ապաակտիվացնեք ծառայությունը՝ ապաբաժանորդագրման տարբերակներից որևէ մեկի միջոցով:
13. Որքա՞ն հաճախ է թարմացվում ծառայության կատալոգը:
Կատալոգը թարմացվում է ամեն շաբաթ: Բովանդակության համար պատասխանատուների թիմը մշտապես աշխատում է, որպեսզի սպորտային լավագույն վարժությունները միշտ հասանելի լինեն Ձեզ:
14. Կարո՞ղ եմ ծառայությունից օգտվել անհատական համակարգչի կամ նոութբուքի միջոցով:
Ոչ, ծառայությունը հասանելի է միայն բջջային սարքերով:
Եթե չգտաք Ձեր հարցի պատասխանը, կարող եք զանգահարել «ՓԼԵՅՎՈԼԴ» ՍՊԸ աջակցման կենտրոն՝ +37498485828 հեռախոսահամարով, կամ նամակ ուղարկել՝ am@smshelp.me էլեկտրոնային փոստի հասցեին: Նշված հեռախոսահամարին զանգի վճարի գանձումն իրականացվում է Ձեր սակագնային պլանով սահմանված տարիֆիկացմանը համապատասխան:
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: