1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
«UNLIM»
«UNLIM»
    «UNLIM Basic»
Հետվճարային
Կանխավճարային

«UNLIM» սակագնային պլան
անսահմանափակ ինտերնետ
Հետվճարային
Կանխավճարային
  Հետվճարային

«UNLIM» սակագնային պլան


ԻՆՏԵՐՆԵՏ
ԶԱՆԳԵՐ
900 րոպե!
ՆԵՐՑԱՆՑԱՅԻՆ ԽՈՍԵԼԱԺԱՄԱՆԱԿ
!
SMS
450!
Առանց բաժանորդագրության վճարի
x_tariff_planKinodaran
x_tariff_planYandex Plus
x_tariff_plan«Иви»
Ամսավճար
3900 դրամ



Հուշում
  • Փաթեթի հիմնական խոսելաժամանակը սպառելուց հետո կարող եք ակտիվացնել «+300 րոպե» խոսելաժամանակ տրամադրող փաթեթ՝ հավաքելով *303*2# հրահանգը կամ օգտվելով «My Viva» հավելվածից: Ակտիվացման գինը՝ 500 դրամ:
  • Փաթեթի հիմնական խոսելաժամանակը սպառելուց հետո կարող եք ակտիվացնել «+100 րոպե» խոսելաժամանակ տրամադրող փաթեթ՝ հավաքելով *303*1# հրահանգը կամ օգտվելով «My Viva» հավելվածից: Ակտիվացման գինը՝ 200 դրամ:


Մանրամասներ

Վճարումներ
Ամսավճար
3900 դրամ

Միացման վճար - 0 դրամ

Երաշխիքային կանխավճար (հաշվանցվում է 4-րդ ամսին) - 0-20000 դրամ` կախված ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից:

Հետվճարային ծառայությունների համար կիրառվող ստանդարտ սահմանաչափեր:

Ժամանակավոր կասեցում ըստ պահանջի (առավելագույնը 1 տարի) - 500 դրամ/ամիս:

Ծառայությունների սակագներ
 Սպառելուց հետո օգտագործվող ծառայությունների սակագներ
Դեպի Viva15 դրամ/րոպե*

Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր

35 դրամ/րոպե
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS

* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե


Այլ պայմաններ
Համարի փոփոխություն` 1000 դրամ

Հրահանգներ

 

Գործողություն«UNLIM»
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում*209# «My Viva » հավելվածի միջոցով

 

Ներբեռնեք «My Viva » հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store»-ում

 

«Արագ» ծառայություն

«Արագ» ծառայությունը հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս նախաձեռնելու անցում մեկ այլ հետվճարային սակագնային պլանի՝ USSD հրահանգի կամ «My Viva» բջջային հավելվածի միջոցով, առանց սպասարկման կենտրոն այցելելու:

 Դրա համար անհրաժեշտ է ներկայացնել սակագնային պլանի փոխելու հայտ՝ բջջային հեռախոսից հավաքելով *198# և, մուտք գործելով USSD մենյու, ընտրել անհրաժեշտ տարբերակը:կարող եք անցումը նախաձեռնել նաև անմիջապես՝ ուղարկելով նախընտրելի տարբերակի հրահանգը, ինչպես ցույց է տրված ստորև աղյուսակում. 

 

 

Ընթացիկ տարբերակՆախընտրելի տարբերակ
 Y X UNLIM UNLIM Basic
Viva 2700*198*3000# *198*5000# *198*3900# *198*2999#
Viva 3500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 5500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 7500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 9500- *198*5000# *198*3900# -
Viva 15000- *198*5000# *198*3900# -
Y- *198*5000# *198*3900# *198*2999#
X- - *198*3900# -
UNLIM- *198*5000# - -
UNLIM Basic*198*3000# *198*5000# *198*3900# -

 

 

«My Viva» բջջային հավելվածը կարելի է ներբեռնել  Play Store-ից և App Store-ից:

 Հայտը ներկայացնելուց հետո Ձեր հեռախոսահամարը հայտնվում է համապատասխան ցանկում:

 Անցման գործընթացը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում անցումը սակագնային պլաններին իրականացվում է ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:

 Ծառայությունն անվճար է:

 Անցումը դադարեցնելու համարմուտք գործեք*198# հրահանգների մենյու և ընտրեք դադարեցման հրահանգը կամ ուղարկեք *198*0#:

 

Ծանոթություններ

  • Սակագնային պլանի փոփոխությունից հետո կրեդիտային սահմանաչափը, պարտքի չափը և հաշվի բոլոր տվյալները պահպանվում են:
  • Սակագնային պլանը փոխելու հայտ կարելի է ներկայացնել մինչև ընթացիկ ամսվա վերջին օրը` ժամը 16:00:
  • Անցումը կարելի է դադարեցնել մինչև ընթացիկ ամսվա վերջին օրը, ժամը 17:00-ն:
  • Տվյալ ծառայությունից կարող են օգտվել միայն ակտիվ կարգավիճակում գտնվող և առանց դեպոզիտի  (երաշխիքային կանխավճարի) բաժանորդները:
  • «Արագ» ծառայությունը հասանելի չէ բջջային նույնականացման(«Մոբայլ ԱյԴի») ծառայությունից օգտվող բաժանորդներին: Այլ սակագնային պլանի անցնելու համար անհրաժեշտ է մոտենալ սպասարկման կենտրոն:
  • Նախկին սակագնային պլանի փաթեթները հնարավոր է օգտագործել մինչև ընթացիկ ամսվա վերջին օրը՝ ժամը 17:00-ն։ Ժամը 17:00-ից հետո սակագնային պլանը փոխվում է, և բաժանորդը շարունակում է օգտագործել նոր սակագնային պլանի մեկ օրվա չափով տրամադրված փաթեթները, ինչի համար գանձվում է ամսավճարի մեկ օրվա համար նախատեսված մասը։

 

Բոլոր գները  ներառում են ԱԱՀ:

 

Ինչպես անցնել սակագնային պլանին
  • Եթե Viva-ի բաժանորդ եք.

անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «UNLIM» սակագնային պլանին:

  • Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք.

կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Viva »-ի ցանց և ակտիվացնել «UNLIM» սակագնային պլանը:

Պարզապես անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Viva-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Viva-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը:
  • Ներառված խոսելաժամանակն ու SMS-ները հնարավոր չէ օգտագործել պրեմիում/կարճ համարներով զանգահարելիս կամ SMS ուղարկելիս:
  • «SMS փաթեթ» և «Ինտերնետ-փաթեթ» ծառայությունները չեն տրամադրվում «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդներին:
  • «UNLIM» սակագնային պլանին հասանելի չեն «BIT», «Super BIT», «Super զույգ», «Super 0 օրական» ծառայությունները:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը և անսահմանափակ ինտերնետից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունը հասանելի չեն ռոումինգում: Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում :
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «UNLIM» սակագնային պլանով տրամադրվող 900 րոպե խոսելաժամանակը, ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը:
  • Սույն սակագնային պլանի շրջանակներում ընթացիկ ամսվա ցանկացած օր պայմանագիրը կասեցնելու կամ խզելու դեպքում ամսավճարը գանձվում է ամբողջությամբ:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499, +790835
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել օպերատորի՝ այս ցանկում ներկայացված կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին:
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կատարելու առաջարկը գործում է 05.05.2025թ.-ից մինչև 05.08.2025թ. (ներառյալ):
  • Viva-ը չի երաշխավորում դեպի «ՄՏՍ Ռուսաստան» և «t2» զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված` Viva-ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր (առկայության դեպքում) խոսելաժամանակը, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով:
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ», «+20ԳԲ», «+Premium», «+Unlim», «Restart», ինչպես նաև ներցանցային րոպեները մեգաբայթերի փոխանակման ծառայությունները հասանելի չեն «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդների համար:
  • «+100 րոպե» և «+300 րոպե» ծառայությունները հասանելի են «UNLIM» սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթ ունեցող բաժանորդների համար:
  • Բոլոր գները ներառում են ԱԱՀ:
  • Ակտիվացված «UNLIM», «UNLIM Basic», «X», «Y» սակագնային պլաններ ունեցող բջջային քարտերը նախատեսված չեն մոդեմով, Wi-Fi սարքով, կամ որպես Wi-Fi սարք ծառայող հեռախոսներում օգտագործելու համար: Եթե նշված սակագնային պլանով քարտն օգտագործվում է մոդեմում, կամ հեռախոսը, որում զետեղված է քարտը, օգտագործվում է որպես Wi-Fi սարք, ապա ինտերնետից, ինչպես նաև սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետի հիմական փաթեթի օգտագործում և ինտերնետ հասանելիության սահմանափակում:

 

  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: