«myAstro»-ն աստղագուշակության վերաբերյալ բջջային ինտերակտիվ ծառայությունների ընտրանի է, որը ներառում է հորոսկոպ, գուշակություններ, երազահան, զույգերի համատեղելիության ստուգում ու թվերի մոգություն: Բաժանորդագրվելով ծառայությանը՝ Դուք ստանում եք ծառայությունների հասանելիություն, որոնք կարող եք օգտագործել երբ ցանկանաք:
Ակտիվացնելով «myAstro» ծառայությունը՝ Դուք կստանաք մի քանի առավելություն.
Ծառայությունը կարելի է ակտիվացնել հետևյալ եղանակներով.
Ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելիս՝ Ձեզ տրվում է 2 օր փորձնական օգտագործման շրջան: Մինչ փորձաշրջանի ավարտը որևէ վճար չի գանձվում, և այդ ընթացքում Դուք կարող եք օգտվել ծառայությունից առանց սահմանափակումների: Նախքան փորձաշրջանի ավարտը Դուք կարող եք ապաակտիվացնել ծառայությունը: Փորձաշրջանը հասանելի է միայն մեկ անգամ: Ծառայությանը կրկին բաժանորդագրվելու դեպքում գումարի գանձումը տեղի է ունենում բաժանորդագրության առաջին օրը: Փորձաշրջանի ավարտից հետո ավտոմատ կերպով կմիանա վճարովի ծառայությունը:
Ծառայության գինը 65 դրամ/օր է (ներառյալ ԱԱՀ). առաջին գանձումը կատարվում է փորձաշրջանի ավարտին, այնուհետև՝ բաժանորդագրության յուրաքանչյուր օրվա համար:
Եթե Ձեր հաշիվը 65 դրամից պակաս է, ապա գանձում տեղի չի ունենա, և ծառայության հասանելիությունը կդադարեցվի: Ծառայությունը կրկին հասանելի կլինի հաշվի համալրումից և գումարի հաջողությամբ գանձվելուց հետո:
Ծառայությունը կարելի է ապաակտիվացնել հետևյալ եղանակներով.
Ծառայությունը հասանելի է IOS-ի և Android-ի ցանկացած տարբերակի համար:
Դուք ծանուցումներ կստանաք ամեն անգամ, երբ հավելվածի նոր տարբերակ թողարկվի:
Այո՛։ Բաժանորդագրվելու և ծառայությունից օգտվելու համար անհրաժեշտ է Viva-ի ինտերնետ կապ: Ձեր սարքը պետք է միացված լինի LTE/3G/4G ցանցին:
«myAstro» հավելվածից օգտվելիս՝ բովանդակության օգտագործման ընթացքում, Ձեր հիմնական ինտերնետ-փաթեթի մեգաբայթերը չեն օգտագործվում:
Այո՛, Դուք պետք է մուտքագրեք Ձեր բջջային հեռախոսահամարը գլխավոր էջում և սեղմեք «Բաժանորդագրվել» կոճակը: Այնուհետև, Դուք կստանաք PIN-կոդը պարունակող հաղորդագրություն, որն ավտոմատ կերպով կտեղադրվի էջում:
Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ Wi-Fi-ին Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին:
Այո, ծառայությունը հասանելի է ռոումինգում: Ռոումինգում SMS հաղորդագրությունների և ինտերնետի վճարը հաշվարկվում է ըստ տվյալ ուղղության համար գործող սակագնի:
Ոչ, Դուք պետք է ապաակտիվացնեք ծառայությունը՝ ապաբաժանորդագրման տարբերակներից որևէ մեկի միջոցով:
Կատալոգը թարմացվում է ամեն շաբաթ: Բովանդակության համար պատասխանատուների թիմը մշտապես աշխատում է, որպեսզի լավագույն հորոսկոպները, գուշակություններն ու երազահանները միշտ հասանելի լինեն Ձեզ համար:
Ոչ, ծառայությունը հասանելի է միայն բջջային սարքերով:
Եթե չեք գտել Ձեր հարցի պատասխանը, ապա կարող եք զանգահարել «ՓԼԵՅՎՈԼԴ» ՍՊԸ աջակցման կենտրոն՝ +37498485828 հեռախոսահամարով, կամ նամակ ուղարկել՝ am@smshelp.me էլեկտրոնային փոստի հասցեին: Նշված հեռախոսահամարին զանգի վճարի գանձումն իրականացվում է Ձեր սակագնային պլանով սահմանված տարիֆիկացմանը համապատասխան:
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: