Գույն | Ազդանշան | Նշանակություն |
Կարմիր | Կրկնակի առկայծում 2.7 վայրկյան ընդմիջումով | Սարքը գտնվում է ցանցի որոնման ռեժիմում կամ հասանելի ցանց չկա |
Կարմիր | Կրկնակի առկայծում 2.9 վայրկյան ընդմիջումով | Սարքը գրանցված է GSM (GSM/Data/EDGE) ցանցում |
Կարմիր | Միացած | Հաստատված է data կապ |
Կապույտ | Կրկնակի առկայծում 2.9 վայրկյան ընդմիջումով | Սարքը գրանցված է 3G (WCDMA/HSDPA) ցանցում |
Կապույտ | Միացած | Հաստատված է WCDMA կապ |
Երկնագույն | Միացած | Հաստատված է HSDPA կապ |
Սխալ 619
•Ստուգեք Ձեր APN կարգավորումները MTS Connect > Tools > Options > Profile Management բաժնում: Սկզբնական պրոֆիլի APN -ը պետք է լինի connect.vivacell.am:
•Սպասեք 5-10 վայրկյան և փորձեք միանալ կրկին:
•Ստուգեք Ձեր քարտի կարգավիճակը` այցելելով Viva-ի «Ինտերնետ օգնական» պորտալը կամ զանգահարելով 111:
Սխալ 633
•Ստուգեք, արդյոք My Computer > Properties > Device Manager բաժնում հակասություն կա Communication Port -ի հետ:
•Սկանավորեք համակարգիչը` համոզվելու, որ դրանում վիրուսներ չկան:
Սխալ 676
•Հանեք My Computers > Properties > Device Manager > Modem > բաժնում Wait Line դաշտի նշումը:
•Հավանական է նաև, որ «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը սահմանված չէ որպես ինտերնետին միանալու հիմնական մոդեմ: Նման դեպքում ընտրեք My Network Places -ը, սեղմեք մկնիկի աջ կոճակը, ընտրեք Properties և General բաժնում մոդեմների ցանկից ընտրեք Ձեր 3G «ՄՏՍ կոնեկտ» մոդեմը:
Սխալ 678
•Պատճառը կարող է լինել թույլ ռադիոծածկույթը:
Ինտերնետի արագությունը կախված է Ձեր գտնվելու վայրում առկա ռադիոծածկույթից ( 3G թե 3.5G ): Անգամ 3G ծածկույթում արագությունը կարող է խիստ տատանվել ` կախված տեղանքի առանձնահատկություններից, քանի որ բջջային լայնաշերտ ինտերնետը անլար ծառայություն է (օրինակ, շրջակայքում էլեկտրական ինտերֆերենցիայի առկայությունը կարող է խանգարել ազդանշանին): Սակագնային պլանի նկարագրության մեջ սովորաբար նշվում են առավելագույն հնարավոր արագությունները , Այդ պատճառով Ձեր գտնվելու վայրում արագությունը կարող է լինել ավելի ցածր:
Բացի այդ, եթե USB մոդեմի փոխարեն որպես մոդեմ օգտագործում եք բջջային հեռախոս, անգամ հզոր 3G ազդանշան ունեցող տարածքում առավելագույն արագությունը կարող է նվազել, հատկապես եթե հեռախոսը համակարգչին միացվում է Bluetooth-ի միջոցով:
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: