Փաթեթ | Ամսա- | Փաթեթի |
---|---|---|
«inet 500 ՄԲ» | 1000 | 500 ՄԲ |
«inet 1500 ՄԲ» | 2000 | 1500 ՄԲ |
«inet 3000 ՄԲ» | 3000 | 3000 ՄԲ |
«inet 7 ԳԲ» | 6000 | 7 ԳԲ |
«inet 15 ԳԲ» | 9000 | 15 ԳԲ |
«inet 30 ԳԲ» | 12000 | 30 ԳԲ |
Բոլոր գները ներառում են ԱԱՀ:
Ինտերնետ-փաթեթ ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է հավաքել համապատասխան հրահանգն ու սեղմել զանգահարելու կոճակը: Նույն կերպ կարելի է ստուգել օգտագործած ինտերնետի արժեքը, ինչպես նաև ապաակտիվացնել կամ կրկին ակտիվացնել ինտերնետը:
Հրահանգներ | |
---|---|
«inet 500 ՄԲ» փաթեթի ակտիվացում | *110*1# |
«inet 1500 ՄԲ» փաթեթի ակտիվացում | *110*2# |
«inet 3000 ՄԲ» փաթեթի ակտիվացում | *110*3# |
«inet 7 ԳԲ» | *110*4# |
«inet 15 ԳԲ» | *110*5# |
«inet 30 ԳԲ» | *110*6# |
Ինտերնետ փաթեթի ապաակտիվացում | *110*0# |
Օգտագործած ինտերնետի արժեքի և ընթացիկ փաթեթի ստուգում | *310# |
Անմիջապես USSD մենյու մուտք գործելու համար ուղարկեք *110# հրահանգը:
Հետվճարային բաժանորդի համար բավական է ընդամենը մեկ անգամ ուղարկել որևէ ինտերնետ-փաթեթի ակտիվացման հրահանգ և վերջինս տվյալ ամսվա համար կստանա փաթեթի ձեռք բերման օրվանից մինչև ամսվա վերջ ընկած ժամանակահատվածին համապատասխան ՄԲ-եր, իսկ յուրաքանչյուր հաջորդ ամսվա սկզբում ընտրած փաթեթը կրկին կակտիվանա: Տվյալ ամսվա համար տրամադրված ՄԲ-երն ամբողջությամբ չօգտագործելու դեպքում դրանք հաջորդ ամիս չեն փոխանցվում:
Ծառայությունն ապաակտիվացնելուց հետո կրկին ակտիվացնելու համար բավական է պարզապես համապատասխան հրահանգի միջոցով ակտիվացնել նախընտրած փաթեթը:
Իսկ ամսվա ընթացքում փաթեթում ներառված ՄԲ-ները սպառելուց հետո օգտագործված ինտերնետի վճարը գանձվում է ըստ ընթացիկ սակագնային պլանով սահմանված սակագների:
Ծանոթություն
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: