1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • Օգնություն
    • Պարտատոմսեր
    • Գնումներ
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Viva-ն Հայաստանին
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Կարիերա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագնային պլաններ
    • «UNLIM» սակագնային պլան
    • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
    • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
    • «X» սակագնային պլան 
    • «Y» սակագնային պլան 
    • «START» սակագնային պլան
    • «START+» սակագնային պլան
    • «GO» սակագնային պլան
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «Restart» ծառայություն
    • Viva բոնուս
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    • Ինֆո պլյուս
    • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • + V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Viva Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Viva-ի փոդքասթներ
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    Wi-Fi Calling
    VoLTE
    Մոբայլ ԱյԴի
    • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
    eSIM
    Անցում Viva-ի 5G ցանց
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Բջջային սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Սնուցում
    • Այլ աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    RED
    ՔԱՌՅԱԿ
    • 115 ալիք
    ԴՈՒԵՏ
    Viva Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    Սպասարկման գոտի
    • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • Օգնություն
  • Պարտատոմսեր
  • Գնումներ
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագնային պլաններ
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Viva-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Wi-Fi Calling
  • VoLTE
  • Մոբայլ ԱյԴի
  • eSIM
  • Անցում Viva-ի 5G ցանց
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Բջջային սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
  • RED
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Viva Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Պարտատոմսեր
  • Bond
Գնումներ
Սակագնային պլաններ
  • «UNLIM» սակագնային պլան
  • «UNLIM Basic» սակագնային պլան
  • «TOURIST UNLIM» սակագնային պլան
  • «X» սակագնային պլան 
  • «Y» սակագնային պլան 
  • «START» սակագնային պլան
  • «START+» սակագնային պլան
  • «GO» սակագնային պլան
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «Restart» ծառայություն
  • Viva բոնուս
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ինֆո պլյուս
  • Հավելյալ կրեդիտային սահմանաչափի փոփոխություն
Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • + V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց
  • Խաղեր
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Viva Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
Viva-ի փոդքասթներ
Գովազդ
Wi-Fi Calling
VoLTE
Մոբայլ ԱյԴի
  • Որտե՞ղ կարելի է օգտագործել «Մոբայլ ID»-ն
eSIM
Անցում Viva-ի 5G ցանց
MobiDram
Բջջային սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Սնուցում
  • Այլ աքսեսուարներ
RED
ՔԱՌՅԱԿ
  • 115 ալիք
ԴՈՒԵՏ
Viva Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
Սպասարկման գոտի
  • 5G Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Viva-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
Bond
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
«X»
«X» սակագնային պլան
   «Y» սակագնային պլան
Կանխավճարային
Հետվճարային

«X» սակագնային պլան
30 ԳԲ ինտերնետ 
Կանխավճարային
Կանխավճարային
  Հետվճարային

«X» սակագնային պլան

Kinodaran
Yandex Plus
Youtube
TikTok
Instagram
Facebook
Spotify
ClubHouse
Viber
Whatsapp
Telegram
Messenger
X
Zoom
Zangi
Netflix
Snapchat
IMUSIC
«Иви» առցանց կինոթատրոնն առանց ծառայության վճարի ակտիվացնելու համար ուղարկեք *484*30#
Apple Music
!
ԻՆՏԵՐՆԵՏ
30 ԳԲ
ԶԱՆԳԵՐ
3000 րոպե!
ԶԱՆԳԵՐ ՑԱՆՑԻ ՆԵՐՍՈՒՄ
!
SMS
500!
Առանց բաժանորդագրության վճարի
Kinodaran
Yandex Plus
«Иви»
Ակտիվացման գին
5000 դրամ/30 օր



Ընտրեք միանալու տարբերակը
Անցնել Viva-ին՝ պահպանելով հեռախոսահամարը
Ակտիվացնել սակագնային պլանը՝ ձեր սմարթֆոնով
Հուշում
  • Եթե «Viva» կամ «TOURIST UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Եթե «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*1# հրահանգը իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Viva-ի «X» և «Y» սակագնային պլանների կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդները կարող են ակտիվացնել «Yandex Plus» ծառայությունը «My Viva» հավելվածում: Կանխավճարային բաժանորդագրության դեպքում ծառայությունն ակտիվանում է ներառված փաթեթների հաջորդ վերաակտիվացման պահին, իսկ հետվճարայինների դեպքում՝ ակտիվացմանը հաջորդող ամսվա առաջին օրը:

 

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ակտիվացման գին
5000 դրամ/30 օր

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ընթացքում 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, Ձեր հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտին Ձեր հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում՝ «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:

Ծառայությունների սակագներ
 

Նախքան գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտը ներառված փաթեթները սպառելուց հետո

Գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո
Դեպի Viva15 դրամ/րոպե*15 դրամ/րոպե

Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր

35 դրամ/րոպե35 դրամ/րոպե
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])79 դրամ/րոպե79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5 դրամ/SMS15 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS20 դրամ/SMS
Ինտերնետ 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ:

Հաշվի վրա 100 դրամից պակաս լինելու դեպքում ինտերնետի օգտագործման հնարավորությունն արգելափակվում է:

Օրական ինտերնետ-փաթեթներ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» հասանելի են:

* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե


Այլ պայմաններ
Սեփականատիրոջ փոփոխություն - 500 դրամ

Հրահանգներ

 

Գործողություն«X»
Անցում դեպի սակագնային պլան*208*5000#!
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ ընթացիկ «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո *208*5000*1#
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ «TOURIST UNLIM» և «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդների համար*208*5000*2#!
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում*208#
«My Viva» հավելվածի միջոցով
Զանգահարելով 111 և հետևելով հրահանգներին
Ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթների վերաակտիվացում*208*4#
Ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո դեպի սակագնային պլան անցման չեղարկում *208*0#
 

 

Ներբեռնեք «My Viva» հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store»-ում :

 

 

Անցում այլ կանխավճարային սակագնային պլանների

 

Սակագնային պլանՀրահանգԱնցման արժեքը
(դրամ)
«Y» *208*3000#
3000
«START» *208*2000#
2000
«START+» *208*2500#
2500
«UNLIM» *208*4500#
4500
«UNLIM Basic» *208*2999#
2999
«GO» *131*333#500
Ինչպես անցնել սակագնային պլանին
  • Եթե «Viva», «ԵՍ», «GO», «Ալո մենք», «Բարբառ» սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*5000# հրահանգը

  • Եթե հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «X» սակագնային պլանին:

  • Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք

    Կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Viva»-ի ցանց և ակտիվացնել «X» սակագնային պլանը:
    Պարզապես անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:

  • Եթե «Y», «Z», «START», «START+», «UNLIM» կամ «UNLIM Basic» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*5000# հրահանգը` անմիջապես անցում կատարելու համար «X» սակագնային պլանին
    Ուղարկեք *208*5000*1# հրահանգը` Ձեր ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո անցում կատարելու համար

  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    «X» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*5000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային , SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Viva - ի բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում : Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Viva - ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում : Ուստի , SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից , այդ թվում ` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից , ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից , բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից : Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար ` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը :
  • USSD հրահանգի միջոցով սակագնային պլանին կարող են անցում կատարել «UNLIM», «UNLIM Basic», «START», «START+», «Z», «Y», «Viva», « Բարբառ », «ԵՍ», «GO», « Ալո մենք » սակագնային պլանների բաժանորդները : Այլ կանխավճարային և հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդները սակագնային պլանին անցնելու համար պետք է անձնագրով կամ նույնականացման քարտով դիմեն Viva - ի սպասարկման կենտրոն :
  • Առաջին անգամ ակտիվացված բջջային քարտի վավերականության ժամկետը 105 օր է :
  • Եթե «X» սակագնային պլանի տարբերակի գործողության ժամկետում բջջային քարտի վավերականության ժամկետը սպառվում է , փաթեթով տրամադրվող ծառայությունները կասեցվում են մինչև հաշվեկշռի վերալիցքավորումը , այլապես՝ դադարեցվում :
  • «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» և «Super 0 օրական» ծառայությունները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում: «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «Super BIT» և «Super զույգ» ծառայությունները, իսկ այնուհետև՝ ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթները: Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «BIT», «Super BIT» կամ «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս կօգտագործվեն նշված ծառայություններով տրամադրվող մեգաբայթերը:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «Super 0 օրական» ծառայությունը ակտիվացնելու դեպքում նախ սպառվում են սակագնային պլանով ներառված րոպեները, իսկ այնուհետև ծառայության րոպեները։
  • « Վիվա Բոնուս » ծրագիրը հասանելի է «X», «Y» , «Z» , «START», «START+», «UNLIM», և «UNLIM Basic» սակագնային պլանների բաժանորդների համար : Սակայն « Վիվա Բոնուս » ծրագրով տրամադրվող խոսելաժամանակի կամ ինտերնետ փաթեթները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում : « Վիվա Բոնուս » ծրագրով խոսելաժամանակի փաթեթ ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում է սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթը , այնուհետև՝ « Վիվա Բոնուս » ծրագրով ակտիվացված փաթեթը : « Վիվա Բոնուս » ծրագրով «BIT» և «Super BIT» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «BIT» և «Super BIT» ծառայությունները , իսկ այնուհետև՝ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ - փաթեթը :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունները գործողության 30- օրյա ժամկետը սպառվելուց հետո զրոյանում են , և արգելափակվում է սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունը :
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը , SMS ուղարկելու հնարավորությունը , ինտերնետը , ինչպես նաև սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունն ավտոմատ չեն երկարացվում և հասանելի չեն ռոումինգում : Ծանոթացեք   ծառայությունների սակագներին ռոումինգում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթները կարելի է սպառել ակտիվացման պահից սկսած 30 օրվա ընթացքում : Գործողության ժամկետից շուտ ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները կարելի է վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *208*4#. այդ դեպքում գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր՝ նոր փաթեթների ակտիվացման պահից սկսած :
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «X» սակագնային պլանով տրամադրվող 3000 րոպե խոսելաժամանակը , ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30- օրյա ժամկետից շուտ 30 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո , բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում , ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ , որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30- օրյա ժամկետը լրանալուց հետո փաթեթների չակտիվանալու դեպքում՝ օրական 500 ՄԲ տրամադրող ինտերնետ փաթեթի ավտոմատ ակտիվացումը կասեցվում է : Այնուհետև ինտերնետից օգտվելու համար՝ բաժանորդը կարող է ակտիվացնել օրական ինտերնետ փաթեթ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ » ծառայությունները :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին բավարար գումար լինելու դեպքում գումարը գանձվում է և փաթեթներն ավտոմատ երկարացվում են , հակառակ դեպքում՝ ծառայությունն ապաակտիվացվում է և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով : Փաթեթները ավտոմատ կերպով կրկին ակտիվացվում են հաշվեկշռին նորից բավարար գումար լինելու դեպքում :
  • «X» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների ակտիվացման կամ ավտոմատ երկարացման ժամանակ խորհուրդ է տրվում չօգտվել ձայնային , ինտերնետ կամ SMS ծառայություններից , քանի որ , համակարգի տեխնիկական առանձնահատկություններից ելնելով , փաթեթների ակտիվացումը , հնարավոր է , չհաջողվի :
  • Հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «X» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո :
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին . ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499, +790835
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել օպերատորի՝ այս ցանկում ներկայացված կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին:
  • Դեպի ռուսաստանյան «t2» ուղիղ զանգեր կատարելու առաջարկը գործում է 05.05.2025թ.-ից մինչև 05.08.2025թ. (ներառյալ):
  • Viva-ը չի երաշխավորում դեպի «ՄՏՍ Ռուսաստան» և «t2» զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ   մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված ` Viva - ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր ( առկայության դեպքում ) խոսելաժամանակը , իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով :
  • Հաշվեկշռին առկա չբավարարող գումարը լրացնելու և «X» Կանխավճարային սակագնային պլանի հիմնական և հավելյալ փաթեթները ակտիվացնելու համար կարելի է օգտվել  « Լիցք+»  ծառայությունից :
  • Նշում . սակագնային պլանին հնարավոր է բաժանորդագրվել նաև առանց այս սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթների : Առնվազն 5000 դրամով հաշիվը վերալիցքավորելու դեպքում ներառված փաթեթները ավտոմատ կակտիվանան 30 օր ժամկետով :
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներ ով և դրանց օգտագործմանը զուգահեռ , հնարավոր է նաև այլ ինտերնետային ռեսուրսների հետ տվյալների փոխանակում , որոնցից օգտվելու դեպքում , օգտագործվում են հիմնական ինտերնետ փաթեթի մեգաբայթերը , իսկ հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառված լինելու դեպքում հնարավոր է հավելվածների որոշ ծառայությունների ոչ լիարժեք օգտագործում : Հիմնական ինտերնետ փաթեթի նպատակային օգտագործման համար խորհուրդ ենք տալիս *208# USSD հրահանգի միջոցով ստուգել ՄԲ - երի հաշվեկշիռը և , անհրաժեշտության դեպքում , վերաակտիվացնել փաթեթները :Սույն սահմանափակումը չի վերաբերում «IMUSIC» ծառայությանը:
  • «Netflix» և «Apple Music» հավելվածներում կոնտենտի օգտագործման համար անհրաժեշտ է վճարովի բաժանորդագրություն :
  • «Snapchat» հավելվածի քարտեզներից օգտվելիս և զանգ կատարելիս օգտագործվում է հիմնական փաթեթի ինտերնետը :
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ», «+20ԳԲ», «+Premium» , «+Unlim» ծառայությունները հասանելի են «X» սակագնային պլանի շրջանակում:
  • Ակտիվացված «X», «Y», «UNLIM», «UNLIM Basic», «START» կամ «START+» սակագնային պլաններ ունեցող բջջային քարտերը նախատեսված չեն մոդեմով, Wi-Fi սարքով, կամ որպես Wi-Fi սարք ծառայող հեռախոսներում օգտագործելու համար: Եթե նշված սակագնային պլանով քարտն օգտագործվում է մոդեմում, կամ հեռախոսը, որում զետեղված է քարտը, օգտագործվում է որպես Wi-Fi սարք, ապա ինտերնետից, ինչպես նաև սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետի հիմական փաթեթի օգտագործում և ինտերնետ հասանելիության սահմանափակում:
  • Անսպասելի ծախսերից խուսափելու նպատակով խորհուրդ է տրվում բոլոր հավելվածներն ունենալ թարմացված վիճակում: Չթարմացված հավելվածները կարող են սպառել հիմնական ինտերնետը, իսկ հավելվածների որոշ ծառայություններ կարող են մասնակիորեն կիրառվել:
  • Ներառված խոսելաժամանակն ու SMS-ները հնարավոր չէ օգտագործել պրեմիում/կարճ համարներով զանգահարելիս կամ SMS ուղարկելիս:
  • Բջջային կապ
    • Սակագնային պլաններ
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Viva-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Wi-Fi Calling
    • VoLTE
    • Մոբայլ ԱյԴի
    • eSIM
    • Անցում Viva-ի 5G ցանց
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Բջջային սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ, հեռուստաալիքներ և հեռախոսակապ
    • RED
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Viva Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Պարտատոմսեր
    • Bond
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 

 © 2025 «Վիվա Արմենիա» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

18+

 

 

Sitemap

X

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: