Առաջարկվում է
Պարտականություններ՝
-Հետազոտել և բացահայտել բիզնեսի նոր հնարավորություններ, ներառյալ նոր շուկաներ, բիզնես աճի ոլորտներ, տենդենցներ, ինչպես նաև փնտրել հաճախորդներ ու գործընկերներ, ապրանքներ և ծառայություններ
-Ստեղծել ռազմավարություն բիզնեսի առաջխաղացման և զարգացման համար
-Խթանել և զարգացնել հաճախորդների հետ հարաբերությունները և հասկանալ նրանց կարիքները ու կարողանալ արդյունավետ արձագանքել դրանց
-Իրականացնել անհրաժեշտ պլանավորում վաճառքի գործառնությունները հեշտացնելու համար
-Քննարկել գովազդային ռազմավարությունը և գործողությունները մարքեթինգի բաժնի հետ
-Հմտորեն համագործակցել բարձր օղակների աշխատակիցների հետ որոշումներ կայացնելու համար
-Շուկայում ակտիվորեն փնտրել բիզնեսի նոր հնարավորություններ և եկամուտների աղբյուրներ
-Մասնակցել կոնֆերանսների, հանդիպումների և ոլորտին առնչվող միջոցառումների
-Ամսական կտրվածքով պատրաստել և ներկայացրել ղեկավարներին բիզնես ակնարկներ և հաշվետվություններ
Պահանջներ՝
-Բարձրագույն կրթություն
-Նվազագույնը 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ տեղական շուկայի վաճառքի ոլորտում
-Աշխատանքային փորձը ինժեներական կամ շինարարական ոլորտում որպես վաճառքի մենեջեր ցանկալի է
-Անգլերենի գերազանց իմացություն
Աշխատավարձ (մաքուր)` 192.000- 240. 000 դրամ + բոնուսներ՝ կախված վաճառքներից
28/02/2022
Առաջարկվում է
Ընկերությունը ներկայացնում է ֆինանսական պլանավորման և վերլուծության ամբողջական ծրագիր միջին և խոշոր կազմակերպությունների համար։ Այն ավտոմատացնում է բարդ բիզնես գործընթացները, ներառյալ բյուջետավորումը և կանխատեսումը, դրամական հոսքերի պլանավորումը, խրախուսական փոխհատուցումը և այլն:
Պարտականություններ՝
-Ներկայացնել և ապահովել ընկերության արտադրանքի ներդման գործընթացը հաճախորդների համար՝ պատասխանատու լինելով տվյալների մոդելի, ֆինանսական ձևանմուշների և հաշվետվությունների, համակարգերի տվյալների ինտեգրման և ավտոմատացված աշխատանքների կարգավորման համար
-Մատուցել ծառայություն հաճախորդների պահանջերին և ժամկետներին համապատասխան
-Ակտիվորեն մասնակցել հաճախորդների հետ հանդիպումներին վերջիններիս բիզնես և տեխնիկական պահանջները բացահայտելու համար
-Աջակցել հաճախորդներին ստանալ առավելագույն շահույթ ընկերության կողմից առաջարկվող արտադրանքի ներդրման պարագայում
-Համագործակցել ծրագրի մենեջերների հետ նախագծերը ժամանակին և համապատասխան բյուջեով ապահովելու համար, ժամանակին տեղեկացնել առաջացած խնդիրների մասին
Պահանջներ՝
-Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է ֆինանսական կամ IT ոլորտում)
-2 և ավել տարվա աշխատանքային փորձ ծրագրային ապահովման ներդրման կամ ֆինանսական պլանավորման և վերլուծության (FP&A) / հաշվապահական հաշվառման ոլորտում
-Ցանկություն նոր տեխնոլոգիաներ սովորելու և բարելավելու հաճախորդների համար բիզնես գործընթացները
-Հնարամիտություն և սովորելու ու աճելու ձգտում, հետաքրքրող հարցերին պատասխաններ գտնելու նախաձեռնություն
-Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ, ճիշտ հարցեր հղելու և հաճախորդների կարիքները հասկանելու ունակություններ
-Անգլերենի գերազանց և ռուսերենի լավ իմացություն
-Microsoft Excel-ի գերազանց իմացություն
-Թիմային միջավայրում աշխատելու և կազմակերպության աշխատակիցների հետ արդյունավետ համագործակցելու կարողություն
-Խնդիրների վերլուծման և լուծումներ գտնելու փորձ
-Մեծ ուշադրություն մանրուքների նկատմամբ
-Տվյալների ինտեգրման և մոդելավորման փորձ կամ սովորելու պատրաստակամություն
-Տվյալների բազայի կառավարման փորձ կամ գիտելիքներ (ETL, Oracle, SQL Server և այլն)
Աշխատավարձը (մաքուր)՝ 515․000 – 681․000 դրամ
23/02/2022
Առաջարկվում է
Պահանջներ՝
-Բարձրագույն կրթություն
-Հայերեն, ռուսերեն լեզուների իմացություն
-Առնվազն 10 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ
-ՀԾ, 1C 7․7, 8․3, Microsoft Office Suites (Word, Excel) ծրագրերի իմացություն
Պարտականություններ ՝
-Հաշվապահական հաշվառման վարում
Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 09։00-18։30, շաբաթ, կիրակի ազատ։
Աշխատավարձ (մաքուր) ՝ 450 000-500 000 դրամ։
15/02/2022
Առաջարկվում է
Պարտականություններ՝
1. Աշխատանք հաճախորդների և պատվիրատուների հետ:
2. Նամակագրություն և հեռախոսազանգերի պատասխանում։
3. Ռեքրութմենթի գործընթացի իրականացում՝
-Ընկերության տվյալների բազայի և պայմանագրերի հետ աշխատանք։
-Թեկնածուների որոնում տարբեր հարթակներով, հարցազրույցների անցկացում, ռեզյումեների դիտարկում, ընտրություն, ներկայացում գործատուին։
-Հայտարարությունների կազմում, տեղադրում։
4. Աշխատանք ընկերության կաքէջի հետ և սոցիալական ցանցերում:
5. Տեքստերի թարգմանություն:
6. Տնօրենի այլ հանձնարությունների կատարում:
Պահանջներ՝
1. Բարձրագույն կրթություն:
2. Համակարգչային տեխնիկայի և բազային ծրագրերի հետ փորձ:
3. Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն:
4. Աշխատանքային փորձը պարտադիր չէ՝ անհրաժեշտ է ռեքրութմենթի բնագավառում նոր մասնագիտություն ձեռք բերելու ցանկություն և ունակություններ:
Աշխատանքը 5-օրյա, ժամերը՝ 10.00-18.00:
07/01/2022
Առաջարկվում է
Պահանջներ՝
-1C, Word, Excel իմացություն։
Պարտականություններ՝
-Մուտքագրել տվյալներ 1C համակարգ
Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 09։00-18։00, շաբաթ, կիրակի ազատ։
Աշխատավարձ (մաքուր) ՝ 120 000 դրամ։
07/01/2022
Առաջարկվում է
Պահանջներ՝
-Բարձրագույն կրթություն
-Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն
-Առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ որպես գլխավոր հաշվապահ
-Համակարգչային գերազանց հմտություններ,հաշվապահական և հարկային հաշվառման համակարգերի օգտագործման ունակություններ
-Հաշվապահական հաշվառման, հարկային օրենքների, МСФО-ի (Հաշվապահական հաշետվության միջազգային սդանտարտներ), տրանսֆերային գնագոյացման հիմունքների տիրապետում
Պարտականություններ ՝
-Ընկերության հաշվապահության հաշվառում և կազմակերպում
-Ընկերության ֆինանսական գործառնությունների ժամանակին և ամբողջական հաշվառում
-Մասնակցություն ֆինանսական հաշվետվությունների կազմմանը և ներկայացմանը, աուդիտին և պետական մարմինների ստուգումների ընթացակարգերին
-Ընկերության բաժնետերերի համար անհրաժեշտ հաշվետվությունների կազմում
-Հաշվապահական և հարկային հաշվետվությունների ինքնուրույն կազմում և ներկայացում պետական մարմիններին
-Աշխատավարձի և այլ եկամուտների հաշվարկ
-Հաշվապահի աշխատանքին առնչվող այլ գործառույթներ։
Աշխատանքային գրաֆիկ՝ 09։00-18։00, շաբաթ, կիրակի ազատ։
Աշխատավարձ (մաքուր) ՝ 730 000 դրամ։
07/12/2021
Առաջարկվում է
Պարտականություններ՝ կատարել տնօրենի առաջադրանքները, ընդունելությունների կազմակերպում:
Պահանջներ՝
- բարձրագույն կրթություն,
- հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն,
- համակարգչային գիտելիքներ՝ MS Office (Word, Excel),
- աշխատանքային փորձը կդիտարկվի որպես առավելություն:
Աշխատանքային ժամեր՝ 09.00-18.00, հանգստյան օրեր՝ շաբաթ և կիրակի:
Աշխատավարձը (մաքւր)՝ 171 000 դր:
Հեռ.՝ (010) 27-53-10
091 29-18-92
077 29-18-92
Հասցե՝ Կասյան 7-11
E-mail` info@tanger.am
171 000 դր
12/11/2021
Առաջարկվում է
Requirements:
-At least 1 year experience in .js coding for Developer &, 3 years for Senior Developer
-Willingness and ability to work in young and fast-growing environment.
Responsibilities:
-Development of new products/functionality
-Support of current products/functionality
Salary (net): 480 000 – 1 440 000 AMD
02/11/2021
Առաջարկվում է
Պահանջներ՝
-Անգլերենի իմացություն
-Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ համապատասխան ոլորտում
-Սեղանի վարվելակերպի կանոնների տիրապետում
-Ռուսերենի և սերբերենի իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն:
Պարտականություններ՝
-Սեղանները ճիշտ դասավորել, ողջունել հաճախորդներին, ներկայացնել ճաշացանկը, պատասխանել ճաշացանկի, բաղադրիչների և գների վերաբերյալ հարցերին, մշտապես ծանոթ լինել ճաշացանկի փոփոխություններին:
-Ընդունել հաճախորդների պատվերները, պատշաճ կերպով մատուցել:
Աշխատավարձը (մաքուր) ՝ 800 000 դրամ:
Գործատուն ապահովում է կացարանը, կացության իրավունքը, բժշկական ապահովագրությունը, ճանապարհածախսը և ավիատոմսը:
Աշխատանքը 6 ամսով է։
24/08/2021
Առաջարկվում է
Պահանջներ՝
- Անգլերենի և սերբերենի իմացություն, ռուսերենինը կդիտվի որպես առավելություն
- Համակարգչային գիտելիքներ (Word, Excel)
- Առնվազն 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ սննդի կազմակերպման և խմիչքի ոլորտում
Պարտականություններ ՝
- Համակարգել այն հաճախորդներին, ովքեր մասնակցում են Expo-ին
- Հանդիպել հաճախորդների հետ, քննարկել գործողությունները
- Կազմակերպել ընթացիկ աշխատանքները։
Աշխատավարձը (մաքուր) ՝ 2 400 000 - 2 670 000 դրամ՝ կախված թեկնածուի հմտություններից։
Գործատուն ապահովում է կացարանը, կացության իրավունքը, բժշկական ապահովագրությունը, ճանապարհածախսը և ավիատոմսը:
Աշխատանքը 6 ամսով է։
24/08/2021